معرفی بهترین فضای ابری وبلاگ ابر آروان

دانش بنیان وب سایت ایران استارت آپ اولین وب سایت اخبار استارت آپهای ایرانی و خارجی و با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی بدون هر گونه وابستگی به شخص و یا سازمان و شرکت دولتی و خصوصی بنا نهاده شده و در این راه با جمعی از برترین دانشجویان ایرانی و خارجی به هدف خود ادامه مسیر داده است . با استفاده از یک سامانه مشترک برای احراز هویت و مدیریت دسترسی ها، نیاز به تکرار عملیات مشابه در سامانه های مختلف از بین می رود و همین باعث صرفه جویی در هزینه ها و زمان برای کاربران و سازمان ها می شود. ایده این سایت ها است که با ترفند تخفیف های بالا، مردم را به خرید و استفاده از امکانات و خدمات سازمان های طرف قرارداد تشویق میکنند. راز استارت اپ های موفق کار چیست؟ شروع یک استارت ریسک بالایی دارد و احتمال شکست مخصوصاً در ابتدای کار بسیار زیاد است، به طوریکه ۵۰% استارت اپ ها در ۵ سال اول شکست خورده اند. در حال حاضر آپارات دارای ۱۸۰ میلیون بازدید و ۳۶ میلیون کاربر فعال در ماه است و یکی از پرطرفدارترین و بهترین استارت اپ موفق ایرانی حوزه نمایش ویدئو است.

چرا بهتر است از sso بومی و ایرانی استفاده کنیم؟

قریب به اتفاق ایرانیان که دارای گوشی اندرویدی هستند، تمامی اپلیکیشن های موبایل خود را از کافه بازار دریافت کرده و بر روی گوشی خود نصب می نمایند. یعنی زمانی که استارتآپ آمادگی ورود به بازار بزرگتری را ندارد. ایده راهاندازی علی بابا زمانی جرقه خورد که خانواده او یک سفر به مالزی رفتند و هزینه زیادی داشت و در همان زمان که بسیار درگیر مشکلات مالی بود و با دوست خود نیما قاضی به طبیعت گردی ایلام رفته بود، متوجه شد که هزینه سفرشان کمتر از ۱۰۰ هزارتومان شد. او تجربه راهاندازی کارهای مختلف مانند وارادات از چین، مطب زیبایی و لیزر پوست و مو، کارگاه تولید نایلون، شرکت مشاوره پتروشیمی و نفت، شرکت بازرگانی، شرکت ساختوساز، واردات کائوچو و آژانس هواپیماییی علی بابا را داشته است. یکی دیگر از استارت آپ های موفق ایرانی، علی چرا بهتر است از sso بومی و ایرانی استفاده کنیم؟ بابا است. استارت آپ های موفق ایرانی آنقدر متنوع هستند که در هر زمینه و حوزهای نامهای آشنایی به ذهن ما میرسد. این در حالی است که تعدد پیامرسانها باعث سردرگمی مردم شده و به همینخاطر طرحی در دست اجراست که بنا بر وعده وزیر تا پایان امسال همه پیامرسانهای داخلی به یکدیگر متصل میشوند.

یک فرد متخصص میتواند باعث رشد و شکوفایی غیرقابل باور برای استارت آپ شما شود، در حالیکه یک فرد غیر حرفهای میتواند در یک چشم به هم زدن همه چیز را در استارت آپ شما نابود کند. لازم به یادآوری است که تنها تفاوتی که میان شرکتهای دانش بنیان تولیدی نوع دو(صنعتی) با شرکت های دانش بنیان تولیدی نوع یک وجود دارد، فقط در عدم بهره مندی از معافیت مالیاتی است. بعد از تکمیل فرایند ثبت شرکت مبتنی بر دانش، کارشناسان و افرادی که در که در بخش های قبلی نام برده شد؛ صلاحیت شرکت را بررسی کرده و در صورت تایید نهایی از سوی کارگروه، شرکت دانش محور اعتبارسنجی شده و سپس یک کد ویژه جهت بهره مندی از مزایای ذکر شده به شرکت شما اعطا خواهد شد.لازم به ذکر است که ستاد رسیدگی به شرکت های دانش محور هر دو ماه یک بار برای بررسی چنین شرکت های تازه کاری تشکیل می شود و سپس محصولات و یا خدمات و یا طرح تولید را مورد ارزیابی قرار می دهند.

یکی دیگر از ایده های خلاقانه که تجربه ما از مشتریانمان است، طراحی سایت مشابه دیوار برای کشورهای همسایه است. در طراحی سایت آپارات امکان بارگذاری ویدئو و قرار دادن لینک ویدئو در سایت یا به اشتراک گذاری ویدئو را برای تمامی کاربران طراحی شده است. بنابراین پلتفرم ها سرمایه ی بیشتری جذب می کنند و باارزش تر از شرکت ها خطی هستند زیرا پلتفرم ها جذابیت های بیشتری برای سرمایه گذارها دارند و سرمایه گذار ها اعتماد بیشتری به سرمایه گذاری در شرکت روزنامه های پلتفرمی دارند. و حالا نوبت میرسد به سایت و اپلیکیشن دیوار که از محبوبترین و موفق ترین اپلیکیشن های ایرانی و شرکت های استارتاپی ایران به شمار می آید. سایت رادار آروان که بهعنوان ناظر شبکه، ترافیک برخی دیتاسنترهای کشور را بهصورت لحظهای نشان میدهد نیز دچار اختلال بود و برخی کاربران از بروز مشکل در ترافیک داخلی هم خبر دادند. تا همین چند سال پیش تماشای آنلاین فیلم و سریال برای ما ایرانیها مثل رؤیای دستنیافتنی بود. کارگران فصلی سر چهار راه با تخصص هایی همچون بنایی،گچ کاری، کاشی و سرامیک کاری و حتی کارگر ساده ساختمانی در جای جای شهرها دیده میشوند افرادی که منتظر کارفرمایانی هستند تا آنها را سر پروژههای عمرانی ببرند به این خیل عظیم نیروی کار، تاسیسات کاران و الکتریکی کاران و سایر رشتههای کاری را اضافه کنید که مغازه کوچک در سطح شهر دارند و به صورت سنتی صبح تا شب در انتظار ارائه یک خدمت هستند.استارت آپ ایرانی​​!