خرید دریچه بازدید و قیمت انواع دریچه بازدید تاسیسات

فلومتر ونتوری چیست؟-پیکاتک دیفیوزر از جنس پارچه ی پلی استر (سیلک) که با میزان کشش مناسب جهت متوازن کردن جریان خروجی از دستگاه لامینار فلو استفاده شده است؛ این نوع متریال که جهت کاربری در اتاق های عمل که نیاز به جریان هوا با سرعت پایین و مناسب عمل جراحی دارد بیشتر مرسوم است که عمل همگن سازی و برابر سازی جریان هوا را به حد مطلوبی انجام می دهد، بعلاوه خاصیت جذب مایعات در صورت پاشش احتمالی و عدم ریزش مجدد و نیز ظاهری روشن و زیبا از دیگر خصوصیات آن بوده؛ علاوه بر این با نصب چراغ در داخل دستگاه لامینار فلو می توان از قابلیت انتشار نور آن چرخ نیز استفاده کرد. همچنین این مدل دریچه قابلیت نصب بر روی انواع دیوار اصلی، دیوار کاذب، سقف اصلی و سقف کاذب جهت ایجاد پوشش مناسب و بهبود جریان هوا دارد. هر دو به هم دستکمک میکنند تا ایمنی در برابر حریق در داخل ساختمان بهبود یابد. در صورتیکه طول لوله های خرطومی کوتاهتر از حد لازم باشد میزان افت و شکست صدای ماینر باکس صداگیر به حداقل می رسد.اگر هم طول لوله های خرطومیِ خروجی از ماینر باکس صداگیر خیلی بلند در نظر گرفته شود باعث تحمیل فشار به فن های ماینر می شود و اصطلاحا دور فن بالا رفته و دستگاه در داخل ماینر باکس صداگیر خودبخود شروع به گرم شدن می کند که این موصوع برای عملیات ماینینگ بسیار مضر می باشد.

هیتر کانالی الکتریکی گردگوش گیر-خرید انواع محافظ گوش ضد صدا(ژله ای،اسفنجی،سیلیکونی) در این نوع دمپر هر یک از دو عمل ورود و خروج هوا به وسیله تیغه های هم جهت انجام خواهد شد. با توجه به اینکه موسسه فنی شاهرخی یکی از بهترین تولید کنندگان دمپر صنعتی و هدایت هوا در ایران است و فرآیند تولید این دمپرها در کارخانه موسسه فنی شاهرخی با بالاترین دقت و کنترل شکل می گیرد، هزینه ی پرداختی جهت خرید انواع دمپرهای صنعتی و هدایت هوا همچنین دمپر ضدانفجار از این مجموعه مقرون به صرفه می باشد. به طور کلی دمپرها برای کنترل و تهویه هوا و به منظور سرمایش یا گرمایش مورد استفاده قرار میگیرند. استفاده کرد و در واقع به عنوان تهویه مطبوع کاربرد دارد. از مزایای خرید دمپرهای هدایت هوا از این شرکت می توان به هدایت درست مشتریان، راهنمایی و کمک به انتخاب مناسب نوع و سایز دمپر و پاسخگو بودن کارشناسان فروش و افراد تیم نصب، و پیگیری کامل قبل و بعد از خرید محصولات اشاره کرد. این دریچه ها را می توان در پیکربندی های مختلفی طراحی و تولید کرد که از جمله آنها می توان به چفت (کابینت) زیمنس قفل دار و آلومینیوم با رنگ کوره ترمینال حجم ثابت چهار گوش – شرکت تهویه سازه شار ای اشاره کرد. ​&; ​!

خاصیت رنگ کوره ای الکترواستاتیک این است که می توان از روی کد رنگ متناسب با محیط و طبق نظر کارفرما سفارشات را پذیرفت و هیچ محدودیتی در نوع رنگ نداریم. پس از تکمیل فرآیند ساخت، محصولات به صورت تصادفی توسط ناظر انتخاب شده و تست پروفیل و عملکرد روی آن ها انجام می پذیرد. همانطور که می دانید انواع دمپرهای صنعتی و هدایت هوا عملکردهای متفاوتی دارند و عملکرد دمپرهای صنعتی و هدایت هوا بسته به مدل و ساختار دمپر و نیاز پروژه، می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل طراحی موتور این نوع دمپر این گونه است که بلافاصله پس از عملکرد سنسور حریق و اعلام هشدار به موتور دمپر از طریق جعبه فزمان ، این دمپر موتوری فعالیت خود را آغاز کرده و سریغاً تیغه ها بسته می شوند . در جدول میزان گشتاور مورد نیاز برای هر سطح مقطع دمپر ارائه شده است. مهم ترین فاکتور انتخاب نوع موتور ، سطح مقطع دمپر می باشد. دمپر اتوماتیک از موتور های الکترونیکی فوق العاده قوی تشکیل شده است که عملیات ورود و خروج هوا به محیط داخلی ساختمان را انجام خواهند داد.

ساخت و تولید دمپر های آتش بر اساس سه عامل اصلی صورت می گیرد: دما، درجه مقاومت در برابر آتش و محدوده عملیات. این سه لایه در هدایت و انتقال هوای فن ماینر با حرارت کنترل شده و صدای کم به بیرون عمل می کند و طول عمر مفید دستگاه را بالا میبرد. سه راه نوددرجه همقطرِ لوله فلکسیبل صداگیر از دو قطعه شامل لوله اصلی و قطعه نافی ،که هر دو قطعه نیز همقطر هستند تشکیل شده است. این قطعه فریم دریچه بازدید را تشکیل می دهد . این دریچه ها برای کنترل جریان هوا و حفظ شرایط آکوستیکی در داخل ساختمان استفاده می شوند. دریچه دسترسی کناف استیل در فضاهایی که رطوبت بالا و از مواد شیمایی استفاده می کنند کاربرد دارند. به طور مثال از دمپر های آلومینیومی در محیط های مرطوب و دارای رطوبت بالا می توان استفاده نمود. دمپرهای آتش برای استفاده در کانالهای تهویه ساختمان باید دارای علامت به 15650:2010 باشند. طراحی صداگیرها در سیستمهای تهویه به صورتی است که نویزها را در فرکانسهای متفاوت در بازه (63-8000) جذب میکند تا در دامنه شنوایی انسان قرار نگیرد.