راهنمای کامل در مورد ارز های دیجیتال

در این بخش از آموزش بایننس به بخش مربوط به NFTها در این صرافی پرداختهایم. در این صفحه به ترتیب بر روی گزینههای Transfer و Coin کلیک کرده و پس از انتخاب میزان دارایی مورد نظر خود برای انتقال در بخش Amount، با انتخاب گزینه Confirm انتقال را نهاییسازی کنید. اگر میزان تتر شما برای انجام این تبدیل کافی باشد، میتوانید با کلیک بر روی گزینه “Confirm”، معامله را تأیید کنید. برای تبدیل دارایی در صرافی بایننس به تومان، میتوانید رمزارز موردنظر را به یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی مانند والکس انتقال دهید و به تومان تبدیل کنید (در بایننس، امکان تبدیل دلار یا ارز دیجیتال به تومان وجود ندارد). برای مثال، تتر را به بیت کوین تبدیل کنید. در این بخش شما میتوانید NFTهای ساختهشده توسط دیگران را مشاهده کرده و خریداری کنید. برای این منظور به بخش Binance Futures مراجعه کرده و از بین قراردادهای فیوچر USDⓈ-M و COIN-M، یک گزینه را انتخاب کنید. قسمت Binance NFT Marketplace علاوه بر امکان ساخت توکن غیرمثلی، بستری برای خرید و فروش این دسته از داراییهای دیجیتال را نیز ماشین تورینگ (Turing Machine) چیست؟ بیت­کوین و اتریوم کدامیک تورینگ کامل هستند؟ فراهم کرده است.

، هیچ سودی ندارد.

به قسمت Binance NFT Marketplace مراجعه کرده و بر روی آیکون پروفایل کلیک کنید. در مرحله بعدی لازم است تا گزینه Adjust Leverage را بر روی مقدار مورد نظر خود تنظیم کنید. در حال حاضر پس از گذشت سومین هاوینگ، پاداش استخراج به 6.25 واحد بیت کوین رسیده و این مقدار مدام کمتر و کمتر می باشد. روی کاغذ و بهصورت تئوری، امکان استخراج ETH با کامپیوتر شخصی یا لپتاپ هم وجود دارد؛ اما این نوع استخراج بسیار وقتگیر است و با توجه به قیمت اتریوم، هیچ سودی ندارد. همچنین برای این کار لازم است به میزان کافی در کیف پول اسپات بایننس خود ارزهای دیجیتال BNB یا ETH برای پوشش هزینههای ساخت توکن داشته باشید. صرافی ارز دیجیتال والکس، یک پلتفرم آنلاین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. در بازار رمزارزها (cryptocurrency) ارز دیجیتال اتریوم به دلیل قابلیت های بی نظیرش و شبکه بلاک چین قدرتمندی که دارد، همواره در صدر توجه معامله گران قرار داشته است. عامل مهمی که باعث شده خیلی ها بازار ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند. در طول تاریخ ۱۰ ساله ارزهای دیجیتال، برخی از آنها از همان ابتدای ورود به بازار جایگاه خود را در ردههای بالای جدول ارزشمندترینها حفظ کردهاند. ​​​​!

صرافی ارز دیجیتال برای جلوگیری از کلاهبرداری، بیشتر صرافیهای همتابههمتا امکان قفلکردن دارایی تا تأیید مشتری را فراهم کردهاند و همچنین فرایندهای حل اختلاف برای معاملات پیشبینی شده است. نیک سابو ()، دوریان پرینتیس ساتوشی ناکاموتو ()، هال فینی () و کریگ رایت () جزو افراد مشهوری هستند که به ساتوشی ناکاموتو منتسب شدهاند؛ اما یا خودشان این موضوع را رد کردهاند یا در دادگاه رد شده است. اتر به طور گسترده در دسترس است و اخبار زیادی در مورد افزایش ارزش آن وجود دارد، اما آنچه که همیشه مهم است این است که بیش از حد در گمانه زنی ها و شایعات غرق نشوید. ولتها انواع مختلفی دارند که شمال کیف پولهای موبایلی، دسکتاپ، تحت وب، افزونه مرورگر، سختافزاری و کیف پولهای بومی صرافی میشوند و شما با توجه به معیارها و نیاز خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید؛ کیف پولهای موبایلی مانند متامسک ()، کوینومی () و تراست والت () پرکاربردترین نوع ولت است که روی گوشی هوشمند شما نصب میشود و همیشه و سریع در دسترس هستند.

این است که میتوانید دو رمزارز را با یکدیگر مبادله کنید.

قیمت بیت کوین امروز 11 بهمن 1400 + جدول به عبارت دیگر این کدها و الگوریتمهای هوشمند این قرارداد هستند که موجب اعتماد میشوند. برخی از این پارامترها ضروری و برخی دیگر اختیاری هستند. محاسبات نشان میدهد که این اتفاق در سال ۲۱۴۰ روی خواهد داد. در بخش حداکثر ارزش قابل استخراج، پروژههایی کمتر شناخته شده فعالیت میکنند که شامل فلش باتز (Flashbots)، جیتو لبز (Jito Labs) و اِدِن نتورک (Eden Network) میشوند. این گزارش در دو بخش در بلاگ والکس منتشر خواهد شد و به بررسی اکوسیستمهای ترند بازار خواهد پرداخت. اینترنت کاملاً دیجیتال است، هیچکسی مالکیت یا کنترل آن را دراختیار ندارد، کاملاً بدون مرز است، در ۲۴ ساعت شبانهروز و ۷ روز هفته دردسترس قرار دارد و همه میتوانند ازطریق آن بهراحتی به یکدیگر داده بفرستند. شما میتوانید با صرف کمترین زمان و همچنین کمترین سرمایه ممکن، به دنیای شگفت انگیز ارز دیجیتال وارد شده و از تمامی فرصتها استفاده کنید. یکی از قابلیتهای سایت بایننس این است که میتوانید دو رمزارز را با یکدیگر مبادله کنید. شبکههای تحویل محتوا یا به اختصار ()، شبکههای غیرمتمرکز و توزیع شدهای هستند که تحویل سریع محتوای اینترنتی را ارائه میدهند.